Ženská věznice
Osudy několika žen, uvězněných za různá provinění v teheránské věznici. Do popředí vystupuje konflikt mezi odbojnou Mitrou a přísnou správkyní věznice.
Poté, co v teheránské věznici pro ženy vypuknou nepokoje, je správkyně vězení Tahereh nucena použít tvrdé represivní metody. Podaří se jí uvězněné ženy zklidnit a přijde na nápad získat spojenectví nepsané vůdkyně žen, odbojné Mitry. Mitra je odsouzena na doživotí za vraždu nevlastního otce. Čas plyne a Tahereh přestává být tak tvrdá jako dřív. Je citlivější k trpkým osudům svých svěřenkyň a Mitra jí imponuje natolik, že se snaží pro ni vymoci milost. Děj se odehrává v rozpětí dvou desetiletí, během nichž obě ženy prodělávají vývoj od vzájemné zášti a pohrdání, až k oboustrannému pochopení. Film je založen na skutečných událostech a prostřednictvím portrétů jednotlivých žen, uvězněných za prostituci či za drogy a zločiny s nimi související, zachycuje vliv represivní společnosti na zločinnost, zejména ve světě žen, jež jsou v íránské společnosti tradičně znevýhodňovány.