Minimalistické příběhy
Tisíce mil jižně od Buenos Aires putují tři lidé osamělými cestami jižní Patagonie. Don Justo (80), bývalý majitel obchodu se smíšeným zbožím na penzi, utekl z domu, aby našel svého psa, kterého někdo viděl v jiném městě. Snaží se stopnout některého ze známých řidičů kamionů, projíždějících obvykle kolem jeho krámku. Roberto (40), obchodní cestující, jede stejnou cestou svým starým autem. Veze narozeninový dort pro syna mladé vdovy, kterou hodlá svést. Stejného dne a po stejné trase cestuje autobusem Maria Floresová (25) se svým dítětem. Míří do televize, kde se má účastnit soutěže. Jejím velkým snem je vyhrát kuchyňský mixér - i když ve svém nuzném domku nemá elektřinu. Prostě a s humorem, využívajíc většinou neherce, vypráví tohle půvabné road movie o obyčejných lidech ztracených uprostřed patagonské pampy.