Příhody pana domácího
Příběh zázračné proměny srdce jedné staré vdovy po setkání s opuštěným chlapcem vychází z reality poválečného Japonska. "I kdyby Ozu nenatočil nic než tento 72minutový film, musel by být považován za jednoho z největších světových režisérů," tak zní hodnocení Davida Bordwella.