Kwik Stop
Příběh z amerického Středozápadu sleduje Mika, nadějného herce, který se vydá za štěstím do Los Angeles. Cestou však spáchá osudovou chybu: udělá si malou zastávku, díky níž se seznámí s dívkou jménem Didi. Road movie, v němž se hlavní postavy nikdy pořádně nevydají na cestu.