Pozdní jaro
Pouhá myšlenka dcery Noriko, že by kvůli sňatku opustila svého otce, je pro ni nepředstavitelná. Teprve otcova domluva ji přesvědčí. Žádný z Ozuových filmů není naplněn obdobnou esencí tradičních obrazů Japonska, jež jsou zde dány do souladu s novým, liberálním pojetím rodiny.