Dobrý den
Ozuovo dílo, situované do komunity na pokraji velkoměsta, jež v mnoha směrech čerpá ze snímku Narodil jsme se, ale…, obsahuje komické a "dětsky naivní" komentáře k proklamované morálce dospělých a vzmáhajícímu se konzumnímu životnímu stylu podle amerického vzoru.