Chuť makrel
Ve své meditaci nad rozpadem rodiny a lidským osudem nezvratně spějícím do samoty předkládá Jasudžiro Ozu svou uměleckou závěť; motivy jeho posledního díla vyplývají z předchozích filmů, ale režisér ani zde neustává v pokusu o vytvoření nového výrazu.