Toulaví psi
Současná Tchaj-pej, město nekontrolovatelného rozvoje, ale i město plné strastí a ztracených existencí, jako je dvojnásobný otec Hsiao Kang, který se živí držením reklamních poutačů. Čas plyne, občas to povznáší, většinou ničí plíživým smutkem. Snímek získal Velkou cenu poroty na MFF v Benátkách.
Hsiao Kang se živí tím, že za každého počasí drží na rušné ulici reklamní poutač nabízející luxusní apartmány. Občas si zapálí cigaretu, občas si odskočí. Hsiao Kang má dvě děti, s nimiž obývá přístřešek bez elektřiny a vody. Stálé místo, kam složit na noc vlastní hlavy a hlávky zelí, nemají. A tak rodina bez matky putuje městem, které sice nekontrolovaně roste, ale jen stěží nabízí pocit domova. Ač hrdinové jako by si na skličující prostředí zvykli, jeho působení na diváka nijak neslábne. Tsai Ming Liang opustil zálibu v barvitých kompozicích a nahrazuje je neméně účelnou strohostí. Své hrdiny i diváky uhrančivě provází odvrácenou stranou města, v němž se odehrávají mnohé konflikty, v tomto filmu ale podané tak, že se zásadně vzdalují tradičně vystavěnému dramatu či sociálnímu komentáři. Kompozičně nesmírně silný snímek dává pocítit plynutí času a umožňuje, aby si divák postupně poskládal velmi ucelený obraz, který se zaryje do paměti.