Kdysi slavné klaunské trio se rozešlo ve zlém a výčitky, zdá se, nepolevují ani třicet let poté, kdy už hrdiny trápí docela jiné věci. Ve snímku, který do hloubky zachycuje smutnou podstatu klaunství, excelují vedle českých herců též Kati Outinenová a Didier Flamand.
Na všechny klauny z kdysi slavného tria kladl život nemalé nároky. Před třiceti lety se Oskar, Max a Viktor potkali v ceněné skupině Busters. Navzdory tomu, jak dokázali těšit své diváky, se však jejich cesty rozešly. Nyní se Oskar vrací z třicetileté emigrace, vzájemné výčitky však nezeslábly, stejně jako zůstává nejasné, zda je „viníkem" něco jiného než neschopnost přenést se přes překážky, jaké život chystá nám všem. Za červené klaunské nosy se totiž staré křivdy neschovají. Film nápaditě odlišuje rozdílné povahy protagonistů a jejich jedinečnost odráží i v práci s prostředím, které obývají. Smutek mezilidských vztahů zde projasňují osobnosti tří klaunů, kteří mají možná poslední šanci, jak se otřepat ze starých křivd. Citlivý snímek se nebojí ani věku hrdinů, ani jejich životních lapálií, s pochopením odhaluje křehké povahy a ukazuje, že život je častěji hororem než bezstarostnou klauniádou.