Královna
Čas karnevalu, kdesi v Argentině. Jedenáctiletá Memi se připravuje na prestižní roli královny průvodu, oblékání a líčení nemá konce. Chybí už jen zatížit drobnou hlavu těžkou honosnou korunou. Soustředěný snímek ukazuje rezignovanou dívenku, podstupující příkoří kvůli nesmyslným přáním svých rodičů.
Čas karnevalu, kdesi v Argentině. Jedenáctiletá Memi se připravuje na prestižní roli královny průvodu, oblékání a líčení nemá konce. Už jen zatížit drobnou hlavu korunou honosnou natolik, že ji půvabná dívenka jen stěží dokáže nést. Říká se, že pro krásu se musí trpět, jenže kdo v tomto případě vlastně sklízí pocty a užívá si obdiv? Nepodstupuje Memi všechna dospělácká příkoří jen proto, aby naplnila tužby svých rodičů? Úsporný snímek se soustřeďuje na mladičkou tvář, v níž napětí, strach a rezignace zrcadlí odvrácenou stranu tradiční akce.