S. žije v divočině a sestavuje podivná soustrojí. Je to právě jeho pohled, který může změnit či alespoň ovlivnit naše vidění světa. Uhrančivá esej, stavící na postřezích a životním prostředí člověka, jakému nemá naše společnost tendenci dávat prostor a váhu.