Vím, kam mířím
Zánik lidstva je daleko, ale možná přece jen blíže, než bychom si mohli myslet – přinejmenším v kontextu historie planety Země. Sugestivní výprava do zapadlých koutů britských ostrovů vznáší otázky o naší budoucnosti a alternativních způsobech existence, jakož i jejím naplnění.
V rozhlase vysílají varování před povětrnostními podmínkami, v místech, kde se zrovna pohybujeme, však hlášení působí jako z jiného světa. Sugestivní výprava do odlehlých částí Británie představuje několik poustevníků a prostředí, která obývají. Filmem se prolíná zvídavost i romantický nádech, který se ale nevylučuje s nepopiratelnou tíživostí. Rivers své publikum bere stranou toho, na co je současná západní společnost uvyklá, a představuje existence civilizací částečně poznamenané, zároveň však nenásledující každou její novou vymoženost.