Příběhy z časů, kdy ještě prasata chodila vzpřímeně. Vanuatu se nachází v Oceánii, a nejen proto jsou tamní mýty o stvoření odlišné od těch našich. Snímek se pohybuje na hraně zeměpisného dokumentu a mytické fikce a podobně jako jiné režisérovy filmy se mu úspěšně daří dotýkat se něčeho velmi elementárního.
Není třeba klást za každou cenu otázky, abychom se dostali k podstatě věcí. Někdy stačí pozorovat – třeba nevěřící pohledy dětí a schnoucí prádlo – a poslouchat – třeba příběhy o stvoření. Ty, které si předávají obyvatelé ostrovního státu Vanuatu, jsou zcela odlišné od těch našich. „Líbí se mi, jak nejsou o nic více nebo méně absurdní než jiné mýty o stvoření," říká k tomu Rivers, který zdejší obyvatele dokumentuje s domácími zvířaty i moderními technologiemi, ale zároveň se nebojí naznačovat možnou širší perspektivu jinak velmi lokálního náhledu na univerzum.