Sørdal
Opuštěný dřevěný dům v zeleni postupně splývá s přírodou. Jaké příběhy se zde odehrávaly předtím, než odtud odešli lidé? Němý snímek o schopnosti starých staveb vyprávět vlastní příběhy.