My, lid
Ulicemi lemovanými domy bez oken kdosi utíká – anebo to alespoň naznačuje zvuková stopa, protože ani pronásledovaného člověka, ani kohokoliv jiného nespatříme. Jednoduše pojatý snímek i tak dokáže probudit napětí a zájem o událost, k jejíž interpretaci, ale vlastně i samotné konstrukci nabádá. Vystavěné ulice by takřka mohly být modelem vytvořeným nějakým kutilem, na to je ale vypodobnění ve filmu příliš hrozivé. Souhra obrazů a zvuků dokáže i v pouhé minutě vytvořit nečekaně silnou atmosféru.