Nechť je zítřek nejsvětlejším z tvých mnohých dní, neb bude i tvým posledním
Spolu s Paulem Harndenem vytvořený snímek patří k těm Riversovým dílům, která nejvíce spoléhají na svůj estetický tvar, v němž je technický nedostatek chápán jako plus. V černobílém obraze sledujeme neurčité skupinky lidí v lesích, kterak nakládají knihy do koleček, vykopávají jámy a jako by se připravovali na akci, která ale nikdy tak docela nepropukne. V souladu se zvukovou stopou vše ovládá nálada nejistoty, ba obav, které ještě prohlubuje nemožnost snímek časově a místně zařadit. Je přednášená mantra temným zaklínáním, anebo má právě naopak motivovat do boje?