Bomba s pánem v jeho botě
Dobrodružství obuvníka, který žije ve stromě. V impresionistické koláži, která je poctou rané kinematografii, sledujeme práci na nové obuvi, ale i některá konstantní Riversova témata, mezi nimi zájem o zabydlené prostory, poznamenané jejich majiteli.
V impresionistické skrumáži, která sdružuje patinou poznamenané záběry ruční výroby obuvi s atributy žánrového filmu, se vrací Riversovo oblíbené téma předmětů coby nositelů historie. Záběry pracujícího obuvníka akcentují rukodělnost, avšak zcela bez náznaku toho, že by ta měla být dokonalá. Účelnost a absence fantazie jsou vůbec něčím, co není Riversovi vlastní. Na řadu tak přichází nejednoznačnost, která v tomto případě vychází z odkazů k žánrovým filmům, jak o tom svědčí mimo jiné deformace obrazu jako ze starých hororů.