Pocta mistrům hororu z přelomu 70. a 80. let, kteří děsili plíživou hrůzou i obrazy explodujících hlav. To vše a mnohem více se potkává ve střihovém snímku, který odhaluje strategie žánru a láskyplně slučuje záběry z desítek filmů, z nichž mnohé se staly kultem.
Co se děje za dveřmi ve tmě? A jak to, že tam je postava z úplně jiného filmu? A nemají všechny tyhle postavy nakonec něco společného? Přinejmenším to, jaké hrůzy je nechá režisér na závěr zažít. Nejvíce cinefilní snímek z Riversovy filmografie je hravou poctou žánru, kterému byl v dětství vystaven a který v něm probudil zájem o film. Z několika desítek děl Lucia Fulciho, Johna Carpentera, Daria Argenta a dalších hororových legend staví zcela nový příběh, poučeně odhaluje stavbu i emoce podobných děl a poukazuje tak mimo jiné na kouzlo transformace, jakým médium filmu disponuje.