První režisérův film, který natočil ještě během studií a do něhož se promítá jeho posedlost horory vyrobenými ve studiu Universal i Dreyerovým filmem Upír aneb Podivné dobrodružství Davida Graye. Hravý snímek vznikal po dobu několika měsíců.
„Můj první film. Natočil jsem ho na umělecké škole na mizernou kameru Super 8, kterou jsem koupil v tržnici. V té době jsem byl posedlý horory ze studia Universal, Dreyerovým filmem Upír aneb Podivné dobrodružství Davida Graye, a zrovna jsem objevil i tři filmy od George Kuchara a Alaina Resnaise," říká o svém debutu Rivers a dodává: „Je to tedy takový mix toho všeho. Natáčelo se po mnoho měsíců, protože jsem musel donutit své přátele, aby mi věnovali čas – hlavně toho v hlavní roli, jemuž jsme předtím, než zabil ostatní kamarády, mnoho hodin nanášeli make-up. Pohrávám si tu s Jekyllem a Hydem, i když si nejsem docela jistý, jak zřejmé to divákovi bude."