Šerední
Stylizovaný thriller o dramatickém únosu s bezohlednou přímostí předvádí, jaké drsné hry spolu lidé hrají. Když jde Rahul ohlásit zmizení své dcery, ukáže se, že dívka je zároveň nevlastní dcera policejního šéfa. Drama točící se kolem zmizení malé dívky exponuje postavy, jejichž chování ovládá sobectví, korupce a násilí, vedoucí až k děsivému finále.
Stylizovaný psychologický thriller Šerední byl v roce 2013 uveden v Cannes (sekce Quinzaine des réalisateurs). Drama se točí kolem únosu a s nemilosrdností předvádí, jakým hrám o moc lidé propadají. Shalini, která uvažuje o sebevraždě, je těžce deprimovaná žena, vězněná svým machistickým manželem Shoumikem Bosem, postarším policejním důstojníkem. Shalini má z minulého manželství dcerku Kali, kterou si její muž Rahul na základě soudního rozhodnutí vždy na den bere do péče. Jednoho takového dne Rahul, který se těžce probojovává jako herec, nechá dítě v autě, zatímco si jde od kamaráda vyzvednout scénář, a malá Kali mezitím z auta zmizí. Rahul běží na policii, ale pátrání je zahájeno teprve v okamžiku, kdy policista ve službě zjistí, že jde o Boseho, tedy šéfovu nevlastní dceru. Bose však bývalého muže své ženy nesnáší, a tak je pro něho tato kauza vhodnou záminkou pro to, aby dal své averzi volný průchod. Film předvádí, jak se ti dva navzájem podrážejí, nechybí syrové scény policejní brutality a domácího násilí. Líčené drama umožňuje režisérovi předvést chmurnou galerii postav, jejichž jednání je vedeno sobectvím, ješitností, chtivostí, korupcí, tradičním patriarchalismem a násilností. Herec Ronit Roy skvěle ztvárňuje výbušného policejního šéfa Boseho a představitelka Shalini diváka přesvědčí o hrdinčině zoufalství. Film byl natáčen v temných uličkách Bombaje, kamera a střih dodávají tomuto znepokojivému dílu hrozivou energii, která ve vrcholných momentech nabývá až děsivé síly.