Krátkometrážní snímek Anuraga Kashyapa je součástí povídkového filmu Bombajské příběhy, při jehož realizaci se sešly čtyři současné špičky indické kinematografie. Společným tématem je oslava obyčejných Indů s jejich posedlostí bollywoodskými hvězdami. Film bude promítán v rámci KVIFF Talks.
Krátkometrážní snímek Anuraga Kashyapa, nazvaný podle oblíbené sladkosti na způsob kandovaného ovoce, je jedním ze čtyř, které tvoří povídkový film Bombajské příběhy, uvedený loni na festivalu v Cannes. Sešly se tu současné špičky indické kinematografie – vedle Kashyapa je to Dibakar Banerjee, Zoya Akhtarová a Karan Johar – a jejich společným tématem je oslava obyčejných Indů s jejich posedlostí bollywoodskými hvězdami. Vijay je mladík z malého města, který se vydá do Bombaje, aby tam vyhledal Amitabha Bachchana, bollywoodskou superstar. Tím ale přání jeho údajně umírajícího otce, jenž si syna pozval ke smrtelnému loži, nekončí – otec chce, aby si zbožňovaný herec ukousl z domácí murabby, kterou mu pošle. Druhou část že pak sní on a tím si prodlouží život. Po mnohých útrapách se to Vijayovi v Bombaji skutečně podaří, jenže cestou domů se láhev s murabbou ve vlaku rozbije. Mladík sežene falešnou náhražku, avšak otec se nenechá obelstít.