Tal R: The Virgin
Netradiční portrét stírá hranice mezi autentickou výpovědí a důmyslnou performancí, aby s citlivým humorem představil světoznámého výtvarníka Tala R. Gesta, výrazy tváří, barvy a tvary se v rukách talentovaného dánského režiséra proměňují v okouzlující filmovou výpověď s nádechem magična.