Případ záhadné vraždy v Louisianě, který vyšetřovala dvojice svérázných detektivů, se po sedmnácti letech znovu probouzí k životu. Oba muži se tak musí ponořit do své temné a komplikované minulosti, aby případ objasnili. Televizní fenomén z produkce HBO je precizním ponorem do charakterů postav i dechberoucí kriminální podívanou, v níž herecky excelují Matthew McConaughey a Woody Harrelson.
Dvojice detektivů dostává v polovině devadesátých let na starost vyšetřování záhadné rituální vraždy neznámé prostitutky. Vedeni podivnými symboly na zádech nešťastnice, dostávají se oba do zuboženého prostředí louisianské nížiny. Po patnácti letech, kdy už všichni považují případ za dávno uzavřený, se však začnou objevovat vraždy, jež mají až mrazivě velké množství styčných bodů. Oba bývalí vyšetřovatelé tak musejí znovu nahlédnout do své složité minulosti a znovu si připomenout temné okolnosti dávného vyšetřování i komplikovaný osobní život. Fenomenální seriál je poutavou detektivkou s překvapivou zápletkou i fascinující cestou do odvráceného nitra lidské mysli. Konflikt obou povahově rozdílných detektivů nabízí filozofický přesah i úvahu nad základními otázkami bytí, morálky a zodpovědnosti. Na úspěchu seriálu se bezesporu podepsala brilantní režijní vize, ale i excelentní výkony Matthewa McConaugheyho a Woodyho Harrelsona.