Bota
Bota (albánsky „svět") je kavárna stojící na okraji rozlehlé bažiny v odlehlé části Albánie. S kavárnou jsou spojeny osudy hlavních hrdinů poutavého debutu Iris Eleziové a Thomase Logoreciho. Režiséři umně využívají genia loci pusté krajiny a za pomoci dobových hudebních nahrávek a působivých dlouhých záběrů dokonale zpřítomňují divákovi atmosféru místa, kde minulost stále zasahuje do životů lidí.