Nepravděpodobná romance
Luisa a Erika mají s muži jen mizerné zkušenosti, vinu ale zpravidla berou na svá bedra. Co se musí stát, aby tento přístup změnily a dokázaly se znova pořádně nadechnout? Ze skutečných událostí volně vycházející příběh o láskách, které mohou nejen povznášet, ale i ničit.
Luisa a Erika, dvě mladé ženy, mají s muži jen zlé zkušenosti, přesto se z jejich moci nedokážou vymanit. Takový přístup ale může znamenat čekání na nevyhnutelnou tragédii. Co se musí stát, aby se jejich životy změnily k lepšímu? A není už příliš pozdě? Nelineárně vyprávěným snímkem o vztahu aspirující herečky, jejího muže a její nové kamarádky prostupuje i důležitá linie Luisiny psychiatrické terapie, do níž vstupuje motiv vzplanutí lékaře k mladé pacientce. Křehkost i otevřenost nezvyklého filmu vychází mimo jiné z jedinečné tvůrčí metody, kdy Ivan Vojnár nechává prvotní materiál dlouho zrát, ale při samotném natáčení se ho nezdráhá vystavit spontánní improvizaci. Ve svém zatím posledním díle si pohrává se skutečnými událostmi i čistou fikcí, zároveň v něm rozvíjí i témata svých předešlých děl. K nejednoznačnosti výrazného příběhu přispívá i zapojení nespolehlivého vypravěčství hlavní hrdinky, které relativizuje představený příběh.