Milenky starého kriminálníka
Vlasta Burian se vyprávěním smyšlených historek o vraždách svých milenek pokouší uniknout manželství s energickou Anny Ondrákovou. Rekonstruovanou kopii němé komedie plné honiček a dvojnických scén doprovodí živá hudba.
Potomek zchudlého šlechtického rodu se má oženit s excentrickou dcerou svého věřitele. Miluje však jinou dívku, a proto angažuje svého strýce, aby ho při námluvách zastoupil. Doufá, že postarší strýc nevítanou nevěstu od sňatku odradí, stane se ale pravý opak. Strýc totiž vypadá jako obávaný gangster a mladá žena, která ráda boxuje a miluje rychlou jízdu autem, si od manželství se známým kriminálníkem slibuje vzrušení a slávu. Němá komedie s Anny Ondrákovou a Vlastou Burianem vyniká originálními gagy, a to zvlášť v sekvencích fiktivních vražd, honiček a dvojnických scén. Film byl celá desetiletí prakticky neznámý, původní hořlavou kopii mohli diváci naposledy spatřit v 60. letech 20. století v pražském kině Ponrepo. Projekci rekonstruované kopie, která byla kolorována světově unikátní metodou, doprovodí současná živá hudba.