Bílý stín
Ohromující příběh nezdolného albínského adolescenta, který se učí, jak přežít ve společenství, jež ho brutálně odmítá, je zasazen do Tanzanie a režisér Noaz Deshe, divoce kličkující mezi syrovým realismem a takřka extatickým surrealismem, má pro stylovou neukázněnost ten nejlepší důvod – jeho kvazihoror sugestivně evokuje svět fyzicky i psychicky vychýlený z rovnováhy.