Další život mého otce
Poté, co se Mózesovi začne zjevovat duch jeho nedávno zesnulého autoritativního otce, je tento nesmělý a nejistý mladík nucen vzít situaci do svých rukou a definitivně svůj vztah s otcem vyřešit. Energický debut Virág Zomboráczové osvěžujícím způsobem kombinuje žánry a mísí humorné až bizarní momenty s dramatickými.