Zátah 2
V roce 2011 přivedl indonéský akční opus Zátah diváky z celého světa k extázi. Režisér Gareth Huw Evans tehdy splnil sen žánrových fanoušků naservírováním pečlivě naaranžované, nekompromisní nonstop řežby. A tak není divu, že se mraky nad jakartskými slumy opět výhružně stahují. Dychtivě očekávané pokračování navazuje přesně tam, kde nás děj předchozího snímku zanechal. Elitní komando sice gangsterskou špínu a všechny pohůnky bosse Tamy ze zatuchlého věžáku vymetlo, během akce však vyplula na povrch zkaženost některých fízlů. Nezkorumpovatelný Rama, hrdina právě dokončené razie, proto dostává speciální pověření – musí infiltrovat a rozmetat organizovanou zločineckou skupinu. Vrchol řetězce je daleko, krvavá pouť za spravedlností proto začíná v base, kde hnije povedený synek jednoho z mafiánských šéfů. Zloduchů, jejichž zadky je cestou třeba řádně nakopat, je naštěstí dostatek – pulzující filmový spektákl se pomalu roztáčí.