Milostné písně
Jeden byt, jeden malý večírek. Postarší pár a mladý muž. Vzájemné vztahy jsou zpočátku nejasné, ale z náznaků je cítit, že na první pohled bezstarostná zábava v sobě skrývá něco smutného. Setkání nad vínem a slanými tyčinkami sice otevře starou ránu, zároveň ale přinese nečekanou úlevu.
Jeden byt, jeden malý večírek. Postarší pár a mladý muž. Vzájemné vztahy jsou z počátku nejasné, ale z náznaků je cítit, že na první pohled bezstarostná zábava v sobě skrývá něco smutného. Setkání nad vínem a slanými tyčinkami, okořeněné několika historkami ze života zasloužilého filharmonika, sice otevře starou ránu, zároveň ale přinese nečekanou úlevu. Pečlivě vypointované bytové mikrodrama vzniklo v nezávislé produkci Filmové společnosti Alfreda Bouriany bez jakýchkoliv oficiálních zdrojů financování a bez nároku na honorář pro všechny členy štábu.