Sedmnáctiletá Laura se koncem prázdnin zoufale nudí. Z letargie ji vytrhne až nabídka strávit pár dní výletem do rašelinišť. Z přemíry přírody, stejně jako z poněkud hrubozrnného vedoucího výpravy Josepha, není z počátku nadšena. Nekonvenční milovník dýmkového tabáku však postupně začíná vzbuzovat Lauřin zájem a zdá se, že náklonnost je oboustranná. První láska přichází nečekaně a ještě v poněkud netradiční podobě.
Léto se pomalu chýlí ke konci a sedmnáctiletá Laura je znuděná. Kamarád, který se snaží získat její přízeň, je jí spíše k smíchu a fakt, že by tento vztah s radostí uvítaly rodiny obou zúčastněných, ji dovádí k šílenství. Nečekaná nabídka odjet na pár dní do přírody objevovat krásy rašelinišť je pro Lauru vítaným zpestřením jednotvárných dnů konce prázdnin. Z přemíry přírody není Laura z počátku nadšena, stejně jako z poněkud hrubozrnného vedoucího výpravy Joosepa. Nekonvenční milovník dýmkového tabáku ale postupně začíná vzbuzovat její zájem a zdá se, že náklonnost je oboustranná. První láska Lauru překvapí ze zálohy, a to ještě v poněkud netradiční podobě. Celovečerní debut režisérské dvojice Katrin a Andrese Maimikových se vrací do něžného, ale zároveň bolestivého období dospívání, prvních lásek a prvních zklamání. Citlivý snímek s pochopením a humorem potvrzuje fakt, že mezilidské vztahy nikdy nebývají ani jednoduché, ani jednoznačné.