Hrátky s peklem
Reflexe tradičních jakuza filmů, komediální fraška, pocta 35mm materiálu, cinefilní pomrknutí a nakonec i bezbřehá krvavá lázeň. Pro někoho absurdní podivnost, pro jiného geniální filmový majstrštyk – prostě ultimativní japonský úlet v režii svobodomyslného Siona Sona.
Reflexe tradičních jakuza filmů, komediální fraška, pocta 35mm materiálu, cinefilní pomrknutí a nakonec i bezbřehá krvavá lázeň – prostě ultimativní japonský úlet v režii svobodomyslného Siona Sona. Stylisticky extrovertní žánrový mišmaš nás přivádí doprostřed sváru dvou znepřátelených klanů jakuzy. Od doby, kdy se boss Muto rozhodl svou dcerku Micuko protlačit do filmového byznysu, uplynula již řada let. Z roztomilé dívenky se stala sličná mladá žena, což neuniklo rozjitřenému nitru Mutova rivala Ikegamiho. Situace se komplikuje, velká finální řežba se blíží. Kdo však nastaví pravidla a vše naplánuje? Neopakovatelná příležitost celý střet zrežírovat nakonec spadne do klína hyperaktivnímu amatérskému filmaři Hiratovi a jeho kámošům. Radostně krutý mejdan plný gagů, vědomě exaltovaného herectví i potoků okázale umělé krve může začít… Ať už budete Hrátky s peklem považovat za geniální filmový majstrštyk, nebo za absurdní podivnost, tuhle jízdu si užijete.