Sicflajš
Když se mladá rakouská filmařka rozhodla strávit část letní dovolené s bratrem a prarodiči, zřejmě netušila, kolik jí toho společný výlet z Vídně na Severní mys v Norsku o dlouholetém manželství dvou sedmdesátníků prozradí. V odlehčeném tónu mapuje komické návyky postarších turistů, kteří jsou sužováni především představou, že by se museli vzdát informační brožurky nebo oblíbeného salámu, přítulně na ně pomrkávajících z pečlivě zabalených zavazadel. Když už jsou nuceni opustit bezpečnou bublinu pohodlného auta, činí tak rozvážně a bez touhy vstoupit do jakékoliv interakce s obyvateli cizích zemí. Na půdorysu odlehčené road movie buduje Lisa Weberová pronikavou studii partnerského vztahu zdeformovaného desítkami let společného soužití. Malý, ale velmi osobitý film vypráví o tom, že životní zklamání z otravně obyčejného cíle může kompenzovat krása cesty, která k němu vede – ne každý se však chce této kráse otevřít.