Zahraniční fotograf a samota
Fotograf Thierry je na návštěvě v cizím městě a hledá místní muzeum. Osamělá Isabelle mu ukáže cestu. Dialogy této tragédie na téma setkání chlapce a dívky jsou převzaté z poslechových cvičení na výuku cizího jazyka.