Istanbul United
Setkají-li se příznivci Galatasaraye, Fenerbahçe a Beşiktaşe, tří největších fotbalových rivalů v Istanbulu, vzniká nebezpečně třaskavá směs. Loňské masové demonstrace v Turecku však zažité pořádky narušily. Jak přemýšlí nejfanatičtější fotbaloví fanoušci? Spojí se odvěcí nepřátelé v boji za společnou věc?
Galatasaray, Fenerbahçe a Beşiktaş – tři největší istanbulské fotbalové týmy, soupeři na život a na smrt. Fanoušky každého z nich spojuje bezmezná láska k mateřskému klubu i nepopsatelně silná nenávist vůči zbylým dvěma rivalům. Loňské masové demonstrace v Turecku však zažité pořádky narušily. Původní projev nesouhlasu proti renovaci Taksimského náměstí po brutálním zákroku policie přerostl v celostátní vyjádření odporu vůči směřování země. Ve chvílích, kdy bylo potřeba největší odvahy, se do čela průvodů postavila jádra všech tří nesmiřitelných fanklubů. Spojí se fanatičtí nepřátelé vůbec poprvé v boji za společnou věc? Efektní audiovizuální složka nás přenese doprostřed pouliční vřavy, která se nápadně podobá pekelné atmosféře z tureckých fotbalových stadionů. Bezprostředně emotivní dokument se navíc zamýšlí nad mentalitou Turků i fotbalových ultras, současně pak ukazuje, jak rychle v některých z nás pomine touha po veřejném odporu.