Jsou věci divné a nevysvětlitelné
Áronovi táhne na třicet, právě dokončil univerzitu, rozešla se s ním přítelkyně a rodiče mají neustále tendence zasahovat mu do života. Když se ráno po bujaré oslavě narozenin vzbudí s koupenou jednosměrnou letenkou do Lisabonu, rozhodne se přijmout výzvu a vydat se vstříc neznámu… Debutující Gábor Reisz v úsměvném indie filmu s nadhledem přibližuje hrdinovo hledání sebe samého a svého místa v životě.