Dva kuchaři v malé restauraci na konci světa, kde by nepovečeřel ani ten nejhladovější zákazník. Pytel zkaženého masa a paranoia, že do podniku dorazí někdo, kdo neprojel „bránou". Na druhé straně lesa kempují studenti a chystají se na soutěž v pouštění draků. I v této skupině vládne nervozita. Nic není, jak má být, věci nejsou na svých místech a někteří návštěvníci jsou možná již dávno mrtví. Ve vzduchu se vznáší cosi zlověstného, co způsobuje, že následek ne vždy musí přijít až po příčině. Minulé se v organickém celku prolíná s budoucím, výrazy „teď" a „tady" ztrácejí smysl a bloudění postav odnikud nikam se pro ně samotné začíná stávat noční můrou. Snímek Rybka a kočka je uhrančivou směsí hororu, černé komedie a úvahy nad podstatou času. Režisér Shahram Mokri rozehrál v jediném, přes dvě hodiny trvajícím záběru obdivuhodně komplikovanou choreografii, jejíž rafinovanost umožňuje nahlížet osudy postav z různých úhlů a časových rovin.