Schůzky naslepo
Film soustředěně buduje cestu s četnými nepředvídatelnostmi, po níž nechá kráčet svého hrdinu, starého mládence z Tbilisi. Nedovede ho k lásce, ale k laskavé velkorysosti vůči všem. Dílo, okouzlující svým poklidem, nabídne detailně propracované herectví, jednoduše přirozené a přitom důmyslné inscenování situací, které ještě dlouho doznívají v divákově mysli.