Rozkoš
Střihačka Milena miluje Vladimíra, jejich vratký vztah však probíhá ponejvíc skrze SMS zprávy. Každodenní existence hrdinů nepostrádá eleganci, přesto je výstižnější mluvit o rozvrácených životech, v nichž se každý za něčím (marně) žene. Moderní městské drama zdobí tlumený výkon Jany Plodkové.
„Nejsi někde?" píše se v jedné z textových zpráv, které si hrdinové filmu usilovně posílají, a tón strohého a vlastně neurčitého vzkazu exemplárně vystihuje, v jakém vzduchoprázdnu jsou vztahy mladé střihačky Mileny. Ona i její přátelé a spolupracovníci neustále mluví, jako by se však navzájem snad ani neposlouchali. Jejich mysl totiž usilovně zaměstnává neustálý hon za spokojeností, dokonalostí a originalitou, boj, který není úspěšný, přičemž nikdo nemá čas zastavit se a popřemýšlet o příčinách. Postavy filmu usilovně žadoní o pozornost, samy ale jako by neuměly naslouchat druhým a onu pozornost rozdávat. Neurčité hledání vztahu i vnitřního klidu tak může v tomto precizně natočeném psychologickém dramatu trvat déle, než by si jeho protagonistka přála. Výtvarně výrazný, jinak ale se strohostí lékařské zprávy koncipovaný snímek dokazuje komplexní „filmové myšlení" režisérky. Ta do hlavní role obsadila Janu Plodkovou, jež předvedla mimořádně soustředěný výkon.