Zámožný venkovský mladík Dev.D, od dětství zamilovaný do dívky Paro, je poslán na studia do Londýna. Po návratu uvěří pomluvám o její nevěře a svou chybu pozná až v den její svatby. Propadne drogám a alkoholu a zdá se, že už je příliš pozdě, když potká mladičkou prostitutku Chandu.
Film, uvedený v Benátkách, je moderním převyprávěním populárního románu Devdas od Sarata Chandra Chatterjeeho, který byl v Indii zfilmován už třináctkrát. Jednu z jeho verzí, promítanou v Cannes, natočil Sanjay Leela Bhansali. Vypráví se v něm o Devovi D, bohatém venkovském mladíkovi, který od dětství miluje Paro, dívku z mnohem skromnějších poměrů. Dev je otcem poslán studovat do Londýna. Po svém návratu dívku zavrhne kvůli domnělé nevěře a vžene ji do svatby s postarším mužem. Když vzápětí pochopí, že se mýlil, nastoupí na sebedestruktivní spirálu alkoholu, drog a nevázaného sexu. Seznámí se s mladou prostitutkou Chandou (Kalki Koechlinová), studentkou, kterou rodina zavrhla kvůli fotografiím její nahoty, šířeným na mobilní síti. Chanda k němu přistupuje až mateřsky, jako kdysi Paro, a spolu začnou hledat cestu ze dna, na němž uvázli. Scénář je výrazně aktualizován, aby zaujal dnešní mladou generaci. Mluví se v něm o sexuální uvolněnosti, alkoholu a emancipovaných ženách. Výmluvná je scéna, kdy Paro bez ostychu dovede Deva doprostřed pole, aby se tam ve skrytu pomilovali. V množství písniček zazní i temperamentní skladba Emotional Atyachar, v níž Nawazuddin Siddiqui předvádí Presleyho. Abhay Deol je dobře obsazen do role Deva, který propadne sebelítosti poté, co se proti pomluvě neuměl zastat své lásky. Ve vedlejší roli zazáří herečka Mahie Gillová.