Svět zvyku zbavený
Výprava na zahradu i do domu světoběžníka Olega, jehož životní zkušenosti mu zásadně pozměnily náhled na svět. Nevinně vyhlížející miniatura, která nevzbuzuje klid, ale rozhodně je ovládnuta náladou smíření, dokáže ve zkratce představit jedinečného člověka.
Pamětník Oleg se ve svém věcmi přeplněném domku musí orientovat stejně obezřetně, jako ho život donutil k opatrnému pohybu mezi ideologiemi. Jeho otec měl problémy se Sověty, žil v Německu i USA. Oleg, jehož syn je přítelem režiséra, poznal, že každá země občany indoktrinuje iluzí své vlastní dokonalosti a až součet takto prezentovaných iluzí vám umožní prozřít a získat čistý pohled na svět. I tato nevinná návštěva u starého pána žijícího v Suffolku tak může nenápadně nasměrovat naši vlastní orientaci ve světě.