Zákaz kouření
Manželka pana K. svého muže opouští kvůli tomu, že je náruživým kuřákem. K. se přihlásí na odvykací kúru, kterou vede guru Baba Bengali. Ta je založena na strachu – kdykoliv si K. zapálí, někdo jemu blízký přijde o prst nebo zemře. V ohrožení je samozřejmě i život samotného K.
Film Zákaz kouření, uvedený na filmovém festivalu v Římě, je nejsurreálnějším, nejbizarnějším a nejpodivnějším dílem Kashyapovy tvorby. Námět filmu vychází z povídky o zbavování se zlozvyků Quitters, Inc., která je součástí souboru próz o strachu od Stephena Kinga (a také jednou z povídek filmu Kočičí oči z roku 1985). Námět je vcelku jednoduchý: K. (John Abraham) je sebestředný manažer, kterého opouští manželka (Ayesha Takia) kvůli jeho silnému kuřáctví. Na doporučení přítele Abbase se přihlásí na odvykací léčbu, kterou vede guru Shri Shri Prakash Guru Ghantal Baba Bengali Sealdahwale (Paresh Rawal) a která probíhá v jakémsi podivném podsvětí. Guru je velkým obdivovatelem Adolfa Hitlera a jeho kúra je založená na principu strachu. Pokaždé když si K. zapálí cigaretu, přijde někdo z jeho blízkých o prst nebo rovnou o život, případně se v ohrožení života ocitne sám K. Film poukazuje na současné fašistické tendence ohrožující svobodu jednotlivce a na to, jak se stát a různé další subjekty dávají dohromady, aby je společně potlačovaly. Rozvolněný vypravěčský styl, libující si ve fantaskních scénách, vedle sebe staví nejrůznější výjevy − od K.-ových sibiřských nočních můr přes nejnovější hrozby, sesílané Baba Bengalim z jeho kanceláře plné zaměstnankyň zahalených v burkách, až po taneční číslo ve stylu Boba Fosseho. Abrahamův herecký výkon je přesvědčivý a kamera i výprava jsou na velmi dobré úrovni.