Mass of Men
Richard, nezaměstnaný pětapadesátník, přichází na úřad práce s tříminutovým zpožděním. Úřednice se musí řídit striktními pravidly svého pracoviště a nezbývá jí, než mu za nedochvilnost udělit pokutu. Aby se nepropadl do ještě větší bídy, podnikne Richard zoufalé kroky.
Richard, nezaměstnaný pětapadesátník, přichází na úřad práce s tříminutovým zpožděním. Úřednice se musí řídit striktními pravidly svého pracoviště a nezbývá jí, než mu za nedochvilnost udělit pokutu. Zoufalá doba si žádá zoufalé činy. Hlavní cena poroty na FKFP 2014.