Dívčí kapela 5Angels se před sedmi lety pod vedením Michala Mertla, otce jedné ze zpěvaček, vydala za slávou. Bohdan Bláhovec je pak na jejich cestě sledoval déle než rok. Ukazuje, že k dosažení nejvyšších pater showbyznysu či úspěchu v podobě velké prodejnosti alb a návštěvnosti koncertů stačí propracovaná marketingová strategie a přízeň bulváru. Byť tato studie fungování teenagerské kapely žádného z aktérů přímo nesoudí, podaná zpráva o zábavním průmyslu je ve výsledku silně nelichotivá. Snímek zároveň nastavuje zrcadlo cílevědomému muži, který vládne skupině pevnou rukou, aniž by si uvědomil, že své city k dceři uzavřel do mantinelů profesního vztahu manažer – zpěvačka. Co všechno ze života svých dětí jsou rodiče ochotni obětovat pro naplnění vlastních ambicí? A jak se v pokryteckém prostředí falešných pozlátek, kde nesmíte mít ani deko navíc, cítí samy dívky? Odpověď nám dává mimořádně zdařilý absolventský snímek talentovaného českého režiséra.