Stejná srdce
Strhující filmové drama z produkce HBO vypráví příběh homosexuálního aktivisty a spisovatele Neda Weekse, který jako jeden z prvních na začátku osmdesátých let hlasitě kritizoval marginalizování tehdy neznámého viru HIV. Excelentní herecké výkony předvádějí Julia Robertsová, Jim Parsons, Alfred Molina, ale především Mark Ruffalo v hlavní roli.
Strhující filmové drama z produkce HBO vypráví příběh homosexuálního aktivisty a spisovatele Neda Weekse, který jako jeden z prvních na začátku osmdesátých let hlasitě kritizoval marginalizování tehdy neznámého viru HIV. Jako stoupenec monogamie byl trnem v oku i přátelům se stejnou sexuální orientací, kteří před třiceti lety argumentovali promiskuitou jako projevem konečně respektované svobody milovat, koho chtějí. Adaptace známé divadelní hry Larryho Kramera (cena Tony) nabízí nekašírovaný pohled na americkou sexuální politiku začátku 80. let a přibližuje snahy gay aktivistů odhalit za pomoci spřízněných duší z lékařské komunity pravdu o hrozící epidemii, jež byla zpočátku označována za „rakovinu homosexuálů". Excelentní herecké výkony, které jistě nezůstanou nepovšimnuty při udělování cen na jaře příštího roku, předvádějí Julia Robertsová, Jim Parsons, Alfred Molina, ale především Mark Ruffalo v roli Neda Weekse.