Jsem tvůj
Lucas přijíždí do Belgie za majitelem místního pekařství Henrym, který se do Lucase zamiloval po internetu. Jejich představy o společném soužití se však zcela liší. Talentovaný režisér s lehkostí a humorem zkoumá lidské nitro, naše touhy a přání. Vizuální a hudební složka dotváří působivou atmosféru filmu a patří k nezaměnitelnému autorskému rukopisu zajímavého filmaře.
Mladý Argentinec Lucas přijíždí do malého belgického města za místním majitelem pekařství, homosexuálem Henrym. Ten se do něj zamiloval přes internet, kde se Lucas eroticky předváděl ve snaze opatřit si lepší budoucnost. Henry mu letenku do Evropy zakoupil, ale na oplátku očekává, že s ním bude Lucas nejen sdílet lože, ale také vypomáhat v pekařství. Jejich představy o společném soužití se však zcela liší. Navíc se Lucas seznamuje s Kanaďankou Audrey a jejím synkem Jeffem. Nezvyklá výchozí situace Lambertovi slouží k hlubšímu prozkoumání mezilidských vztahů, našich přání, tužeb a pochopitelné potřeby zázemí. Režisérovi se daří vtipně charakterizovat a individualizovat postavy filmu a vystihnout jejich křehkost a vnitřní nejistotu. Výrazná hudební a vizuální stránka dotváří působivou atmosféru filmu a patří k nezaměnitelnému autorskému rukopisu talentovaného belgického filmaře.