Zejtra napořád
Dlouho připravovaná sympatická tragikomedie ze současnosti představuje světoběžníka a byznysmena Petra, jeho blízkou kamarádku Terezu a bezpočet dalších žen, jimiž se přelétavý dobrodruh rád obklopuje. Poslední obchod se ale Petrovi žalostně nepovede a vedle členů gangu ho začne pronásledovat i jeho svědomí.