Rocket Rain
Dva kamarádi se po dlouhých letech potkávají v přírodním parku na Bali a nacházejí vzájemné pochopení pro své partnerské potíže. Citlivý film o podobách přátelství i rodiny kombinuje přirozeně působící debaty hrdinů o závažných věcech s fantaskními motivy i veselými dobrodružstvími.
„Myslíš, že Adama kdy začala nudit Eva?" „A co kdyby se rozešli, ještě než měli děti, to by byla tragédie!" Jansen prochází manželskou krizí a po dlouhé době se potkává se svým kamarádem Culapem, který má podobné problémy za sebou. Útěk z města je prozatím jediným krokem, k němuž se Jansen odhodlal. Ač rozdílní, nachází u sebe oba muži zastání a porozumění, které jim pomůže při hledání vnitřního klidu. Pozvolný snímek je hluboce zakotven v místní kultuře, k jejímž rodinným hodnotám i tradicím se otevřeně vyjadřuje, avšak díky své poetice zůstává i univerzálně sdílný. Prolínání reality a fantazie zde vychází z odlišného vnímání všednosti, než na které je zvyklá západní společnost, v níž nebývá snění považováno za součást každodennosti. Snímek nahlíží univerzální otázky rodinných a obecně mezilidských vztahů z perspektivy dvou mužů, je ale zcela prost machistických póz, které jsou jinak blízké nejen indonéské mainstreamové kultuře.