Je dost času
Rozpory v idylickém soužití íránského studenta Emada a mladičké Francouzky Caroline nastávají ve chvíli, kdy dívka oznámí, že je těhotná. Sama se nebrání myšlence potratu, neustále jej ale odsouvá, až k nečekanému zvratu. Křehký psychologický film natočil ve Francii íránský režisér Abdolreza Kahani, jehož film Dvacet (Bist) získal v roce 2009 v Karlových Varech Zvláštní cenu poroty.