Strom
Jeden příběh, tři úhly pohledu. Ve třech kapitolách skládá debutující režisérka postupně dohromady kusy příběhu a rozkrývá před divákem tragickou situaci, v níž se tříčlenná rodina v důsledku nešťastné nehody ocitla. Nelineárně vyprávěné komorní drama umně udržuje diváka v napětí, jež umocňuje místy až klaustrofobně působícímí záběry.
Jeden příběh, tři úhly pohledu. Ve třech kapitolách sleduje režisérka postupně očima dvou synů a jejich matky Mileny tragickou situaci, v níž se rodina nešťastnou náhodou octla. Dva synové, dospívající Alek a mladší Veli, nemohou opustit dům, který je pro ně jediným bezpečným místem. Útočiště se však po určité době stává pro chlapce vězením… Debutující režisérka a scenáristka Sonja Prosencová zdárně vdechla život originálnímu konceptu, který jí napomáhá udržovat diváka v neustálém napětí. Pozadí rodinné tragédie se v nelineárně vyprávěném komorním dramatu před divákem rozplétá pozvolna, důraz je kladen na budování hutné atmosféry. Na působivosti snímku dodávají i výrazné, místy až klaustrofobně působící obrazy kameramana Mitji Ličena, který byl zároveň spoluscenáristou snímku.